Reklamace / výměna / vrácení zboží
Žádáme zákazníky - pokud vracíte / reklamujete zboží, neposílejte ho zablácené / velmi špinavé / mokré / - takové zboží před odesláním nejprve očistěte / vysušte a následně můžete zaslat.
Jak při každém nákupu, tak iu Nás se může stát, že Vám nesedne velikost, zboží nenaplnilo očekávání nebo chcete vyměnit produkt za jiné. Ve zkratce Vám napíšeme, jak v tomto případě postupovat – tedy jak postupovat v případě reklamace / výměny či vrácení zboží. Pozor – nabízíme Vám možnost bezplatné reklamace
Postup reklamace:
1. Napište Nám na papír (můžete i rukou) ve zkratce, co konkrétně potřebujete + číslo Vaší objednávky nebo faktury. Pokud chcete zboží vrátit, napište na papír i číslo účtu pro vrácení peněz.
2. Zboží spolu s papírem zabalte zpět do balíčku. Pokud nemáte původní obal nevadí, zabalte do podobného obalu, aby se zboží přepravou nepoškodilo.
3. Pošlete zboží zpět k Nám - poskytujeme Vám možnost bezplatně ho zaslat přes Zásilkovnu, balíček zaneste do nejbližšího výdejního místa Zásilkovny, personálu uveďte ID kód: 917 491 56
4. Pokud z jakéhokoliv důvodu nechcete využít bezplatnou službu vrácení / výměny přes Zásilkovnu, zboží zašlete k Nám na adresu:TifanTEX s.r.o., Lehota 623, 951 36 Lehota, Slovensko
5. Jakmile k Nám balíček dorazí, se mu budeme věnovat. Vaši reklamaci vyřídíme v nejranějším možném termínu, jak to bude možné.
Zpravidla je reklamace vyřízena do 5 pracovních dnů od přijetí. O víkendu nepracujeme, ani o svátcích. Proto posíláte-li balíček mezi svátky nebo před víkendem, poprosíme Vás o chvilku strpění. Veškeré reklamace / výměny / vrácení průběžně vyřizujeme. Pokud byste nedostali žádné oznámení o řešení reklamace do 10 pracovních dnů, můžete nás kontaktovat a stav Vám přezjistíme :)
Kontakt: +421 918 046 176
Mail: podpora@tifantex.sk
Pokud máte zájem vyplnit reklamační formulář, naleznete jej zde: Reklamační formulář ke stažení kliknutím zde >>